6 راه صرفه جویی در فضا برای سازماندهایی وسایل
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

6 راه درخشان صرفه جویی در فضا برای سازماندهی وسایل نقره ای شما

 

مگر اینکه فقط با دستان خود غذا بخورید ، وسایل نقره ای دارید. و مگر اینکه فوق العاده مینیمالیستی باشید که فقط یک مجموعه کارد و چنگال آن را داشته باشید و هر بار که از خوردن آن لذت می برید لذت می برید ، احتمالاً حداقل شش (یا به احتمال زیاد 12) تنظیمات کامل و کامل از پنج قسمت دارید. که می تواند بسیار بزرگ باشد!

 

در اینجا شش روش هوشمندانه برای ذخیره وسایل نقره ای شما وجود دارد که هنوز فکر نکرده اید.

1. آنها را در سطل آویزان کنید.

 

فضای کشو کافی ندارید؟ وسایل خود را به جای خود قطع کنید! سطل های گالوانیزه کوچک به نظر می رسد که برای این کار ساخته شده اند - و می توانید آنها را به هر چیزی از سبد گرفته تا گیره تا داخل یک کمد قلاب کنید.

 

 

2. لایه های سازمان دهنده خود را بکشید.

 

اگر وسایل نقره تان را در یک کشو عمیق ذخیره می کنید ، با جمع کردن وسایل نقره خود در دو لایه از عمق استفاده کنید. . در هر صورت از دو نگهدارنده ظروف آماده استفاده کرده و آنها را در بالای یکدیگر قرار دهید تا در صورت نیاز به وسایل نقره اضافی خود را بردارید یا اسلاید کنید ، یا یک سیستم یکپارچه کشو را از شرکتی مانند Rev-a-Shef بخرید.

3. آنها را به صورت راست نگه دارید.

 

اگر یک کشو فوق عمیق دارید ، به صورت عمودی فکر کنید. برای ساختن محفظه از تقسیم کننده کشوهای بلند استفاده کنید (سعی کنید در بخش سازمانی کمد فروشگاه جستجو کنید) ، یا از جعبه های بافت قدیمی یا ظروف ذخیره شده استفاده مجدد کنید.

 

بیشتر بخوانید: یک ایده هوشمند: ذخیره سازی نقره ای عمودی در آپارتمان درمانی

 

 

4- تقسیم کنندگان خود را DIY کنید.

 

مشکلی که من در بسیاری از توزیع کنندگان ظروف در فروشگاه های خرده فروشی پیدا کردم این است که آنها کاملاً در کشوهای من جای نمی گیرند ، بنابراین من به فضای هدر رفته و بی دست و پا می پردازم. راه حل: تقسیم های خود را بر اساس طرح دقیقی که برای شما مناسب است انجام دهید ، مانند کوین و آماندا با استفاده از تخته صنوبر ضخیم 1/4 اینچ.

5. بر روی پیشخوان خود یک کابین تنظیم کنید.

 

مطمئناً ، کمی کابین شبیه به این که در Heart Handmade UK نمایش داده شده است ، روی پیشخوان شما فضا را می گیرد اما به عنوان دکوراسیون فضای مورد نظر نیز دوبرابر است. و این باعث می شود آشپزخانه شما مانند یک کافه کوچک دنج که در آن به مردم گفته شده است که خودشان کمک کنند ، احساس شود.

 

از الهامات پاستیل بیشتری برخوردار شوید: Heart Handmade UK

6. یک کادوی قابل حمل درست کنید.

 

اگر فاقد فضای کشو هستید یا اینکه خانواده شما دارای پیک نیک در فضای باز یا اتاق نشیمن هستند ، یک کاد DIY گزینه عالی دیگری است. وبلاگ نویس لیلی آدور برای تهیه این نسخه از قوطی های بازیافت شده ، یک تکه چوب و برخی از قراضه های چرمی استفاده کرد.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: